Stage Nieuw Zeeland Dunedin - Reisverslagen van Rene J.J. Janssen - WaarBenJij.nu Stage Nieuw Zeeland Dunedin - Reisverslagen van Rene J.J. Janssen - WaarBenJij.nu
Stage Nieuw Zeeland Dunedin

Mijn eerste grote reis en blog, wat een gedoe!

Voor het derde jaar Facility Management moet ik (en de rest van mijn studiegenoten) 20 weken stage lopen. Ik had de keuze tussen in Nederland blijven of stage lopen ergens in het buitenland, hierbij was de keuze eigenlijk wel snel gemaakt voor mij. Wel had ik als voorwaarde gesteld dat als ik in het buitenland stage zou gaan lopen, het wel zo ver mogelijk weg moest zijn en Engelstalig.
Australië of Nieuw Zeeland waren de twee beste opties voor mij wat dit betrof en de keuze was al snel gevallen op Nieuw Zeeland, ook omdat ik iemand kon die hier woont; Jan Leunissen. Via hem ben ik in contact gekomen met de gemeenteraad van de stad Dunedin en deze bleken een plek voor me te hebben, namelijk bij Aquatic Services.

Nog minder dan twee weken en dan stap ik eindelijk in het vliegtuig. Ik heb er super veel zin in en kan niet wachten tot ik daar ben!

Ik zal proberen zoveel mogelijk op dit blog te schrijven zodat jullie op te hoogte blijven wat ik allemaal aan het doen ben.

Tot snel!

Groeten,

De vérkeskop oet Pöt

Recente Reisverslagen:

09 September 2014

Dunedin NZ blog deel 3

31 Augustus 2014

Dunedin NZ blog deel 2

21 Augustus 2014

Dunedin New Zealand
Rene

Actief sinds 31 Juli 2014
Verslag gelezen:
Totaal aantal bezoekers 4435

Voorgaande reizen:

12 Augustus 2014 - 07 Februari 2015

Stage Nieuw Zeeland Dunedin

31 Juli 2014 - 31 December 2014

Mijn eerste reis

Landen bezocht: